Saturday, October 16, 2010

seorang gadis biasa bersama sekeping hati penuh luka dan rasa

aku seorang gadis biasa....
masih banyak kekurangan....
hidup, kadang tak seindah yang aku impikan..
lantaran ketentuan dan perancangan Allah itu lebih banyak manfaat dan kebaikkan...
dalam melewati hari - hari penuh liku dan ranjau...
mungkin banyak perkara yang aku rahsiakan...
masih banyak perkara yang aku sembunyikan...
mungkin hipokrit, namun adakah perlu, menzahirkan semua rasa - rasa sedih dan duka tentang jalanan hidupku?
bukankah masih banyak rahmat Allah yang tak putus2 buatku...
bukankah masih banyak nikmat yang Allah pinjamkan lagi untukku..
dan biarlah, biarlah aku tetap menjadi gadis biasa...
yang kehadirannya mungkin tak disedari...
yang kehilngannya mungkin tak akan dicari...
namun, moga satu hari nnti, ak mampu menjadi gadis biasa dengan sekeping hati yang luar biasa..
luar biasa hebat,menerima cubaan dari PENCIPTAnya...
amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...